Forum www.1is07.fora.pl Strona G│ˇwna

Forum www.1is07.fora.pl Strona G│ˇwna -> Sprawy zupe│nie ogˇlne -> BioEFA 3 gramy;

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 635
Przeczyta│: 0 tematˇw

Sk▒d: Finland


PostWys│any: Pi▒ 19:22, 04 Kwi 2014    Temat postu: BioEFA 3 gramy;

BO JA OD PIERWSZEGO DNIA PO OPERACJI JU┼╗ NIE MOG┼üAM ZGINA─ć I TERAZ PONOC MAM ZABLOKOWANE MI─ś┼ÜNIE OD ZROSTOW I B─śD─ä MUSIELI MI JE ROZCINA─ć POPRZEZ ARTROSKOPIE ALE TO NIE WIADOMO CZY B─śD─ś ZGINA─ć KOLANO W PE┼üNI NIE WIEM ZOBACZE CO MI POWIEDZA BO W PONIEDZIA┼üEK JAD─ś I ZOBACZ─ś CO WYMY┼ÜL─ä.JAK BY┼Ü MOG┼üA TO PODAJ MI SW├ôJ NUMER GG.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale w.ten sposób będzie ci.łatwiej bo składniki się wchlinie a przez skórę
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nadzia - ciesz si─Ö wi─Öc s┼éoneczn─ů pogod─ů ,moje panny tez co┼Ť m├│wi─ç nie chc─ů [link widoczny dla zalogowanych] Trzeba te┼╝ zdecydowanie wykluczy─ç palenie papieros├│w.
Preejakulat, P┼éyn ejakulacyjny (z ┼éac. Ja musze poczekac jeszcze kilka dni i zaczne kolejna ja mia┼éam kiedy┼Ť ┼éadne loczki, ale zacz─Ö┼éam je prostowa─ç regularnie i teraz mi si─Ö tak nie kr─Öc─ů jak kiedy┼Ť i jakbym chcia┼éa. ile masz cm sk├│ry wzi─Öte ? we W┼éoszech [link widoczny dla zalogowanych]
ehh, drogie to ale fajnie sobie pomarzyc a z bardziej przyziemnych rzeczy to probowala ktoras z Was blyszczyk powiekszajacy usta bielendy SEXY LOOK? Fakt, w og├│le g┼éodu nie czuj─Ö, ale nie chc─Ö przegina─ç i jem owoce i warzywa. Wikipedia nie jest wiarygodnym ┼║r├│d┼éem Nigdy wiarygodnym ┼║r├│d┼éem nie b─Ödzie portal, kt├│rego edytowa─ç mog─ů wszyscy u┼╝ytkownicy inetu. by┼éam u Karmowskiego- daje tab antykoncepcyjne do Grubej witam Ci─Ö, ??? tak czy siak mam metlik w g┼éowie.
Na temat g┼éod├│wek polecam ksi─ů┼╝k─Ö G.P.Ma┼éachowa pt.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wydaje sie to by─ç niemo┼╝liwe cho─ç mo┼╝e Rowling o to w┼éa┼Ťnie chodzi
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja również mam duży problem z włosami. [link widoczny dla zalogowanych] ja tak zaczynam od jutra.
Rewelacyjny! szczerze to tabu na modrzejowskiej 23 w sosnowcu oni sie specjalizuja po 10min. Naprawd─Ö POLECAM !!! staraj sie rozmawiac bez przerzucania winy na czyjakolwiek strone (bo tak jak pisalam wczesnije wina lezy po oby stronach), daj mu do zrozumiania ze czhcesz rozwiazac ten problem, bo Ci na nim zalezy. [link widoczny dla zalogowanych]
moj stepper mmaregulacje wysokosci pedalow.jak powinno sie prawidlowo cwiczyc?ja cwicze na maksymalnej wysoko┼Ťci.chialabym zapytac czy robie to prawidlowo czy tez powinam zmiejszyc wysoko┼Ťc peda┼éow?dzieki z gory za odpowiedz. Ja naprawde nie jestem ekspertem w tych sprawach jesli o leki chodzi .Trudno mi powiedziec dlatego,ze nie mam pojecia jaki to lek i po jakim czasie od zazycia zostanie wchloniety przez organizm.To mozna zapytac lekarza ,albo poczytaj ulotke do leku. 2 zasadnicze pytania. Kreglicka 51??? Pozniej wracam do domu i znow przytulanki i kolejne nadzieje 3majcie za mnie jutro kciuki zeby bylo okej. ju┼╝ jestem po okresie i wczoraj wieczorem wzi─Ö┼éam tabletk─Ö ale to tej pory mi nie sp┼éyn─Ö┼éa... Co w jelicie grubym nas truje?
[link widoczny dla zalogowanych]
ariam- mam tyle samo wzrostu i nie ma co mie─ç kompleks├│w, bo m─Ö┼╝czy┼║ni naprawd─Ö lubi─ů takie ma┼ée kobietki, m├│j facet ma np.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kark boli i bedzie cie bolal, rob cwiczenia rozluzniajace ruszaj glowa do przodu i do tylu i na boki.
[link widoczny dla zalogowanych]
czyli nie jest tak zle jakos na pewno przelece z prowiantem dziekuj za odp.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

smaruj cały czas masciami i natłuszczaj. [link widoczny dla zalogowanych] 4) Żaneta, Hanna, Hiacynta, Helena, Henryk, Łukasz ( łatwo o błędy ort.)
Polecam je┼Ťli masz problem z w┼éosami. Witam.r├│wnie┼╝ mam kr─Öcone w┼éosy ale mam problem mo┼╝e kto┼Ť z was mi pomo┼╝e.M├│j naturalny kolor to ciemny blond.chcia┼éam sobie pofarbowa─ç na jasny blond ale nie wyszed┼é wiec za drugim razem umalowa┼éam rozja┼Ťniaczem.wyszed┼é okropny.wiec za trzecim razem umalowa┼éam na burgund.i to wszystko orbi┼éam w ciagu 3 dni.i z moich ┼Ťlicznych lok├│w zrobi┼éy sie ble w┼éosy.nie kreca sie.co mam zrobic b┼éagam pomocy i teraz jestem bardzo zadowolona. a ja tego nie chce!!! S─ů one przeznaczone do w┼éos├│w zniszczonych, w sk┼éad zestawu wchodzi: [link widoczny dla zalogowanych]
acha..jak ju┼╝ uda Ci sie zaj┼Ť─ç w ci─ů┼╝e (czego ┼╝ycz─Ö) to OD RAZU NIE ODSTAWIAJ- tak mi m├│wi┼é gin..stopniowo -aby nie by┼éo gwa┼étownego skoku -ale to ju┼╝ w odpowiednim momencie skonsultujesz z ginem!!! Fanka hej A mi si─Ö podobaj─ů imiona: No to krowy czy badyle? Tak, wi─Öc: Mam ch┼éopaka, mieszkam tysi─ůce kilometr├│w od niego. druga to taki typowy film o nastolatkach, troche milostek we tle, troche muzyki i tyle.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

potem ich nie susze tylko czekam a┼╝ wyschna...
[link widoczny dla zalogowanych]
czasami udaje mi si─Ö zasn─ů─ç, trwa to tak przez kilka dni, a potem mam k┼éopot z za┼Ťni─Öciem przez kilka tygodni.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Otu┼╝ to,otu┼╝ to
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A co do pediatry dla maluszka. [link widoczny dla zalogowanych] 15 min
Jako┼Ť─ç zdrowotna i bezpiecze┼ästwo stosowania produktu budzi liczne w─ůtpliwo┼Ťci. Oprocz podwy┼╝szonej prolaktyny, oczywi┼Ťcie m├│wie o tym drugim wyniku po obci─ů┼╝neiu to nie mam zadnych wg. wole anal serio zreszta... Podczas operacj zosta┼éy nruszone nerwy i nietylko, co by┼éo nieuniknione. jakie┼Ť pomys┼éy? [link widoczny dla zalogowanych]
ja ma roznice 15 i jestem chuda i chcialabym przytyc...do dopieo jak ty musisz wygladac;/ Edyta G├│rniak jest piekna,a Kukulska tez ,ale nie tak jak Edyta. szczerze mowiac jak na 3 zabiegi dzien po dniu moje wlosy nie sa zbytnio suche(oczywiscie nakladalam duzo odzywek) jutro przyjdzie do mnie ta znajoma fryzjerka i podetnie mi wloski. Jestem juz tym za┼éamana.Rano ci─ůgle jestem zm─Öczona i nie jestem w stanie skupi─ç si─Ö na pracy.By┼éam oczywi┼Ťcie na badaniach, jednak nic nie wykaza┼éy.Pije witamni─Ö B6, magnez i potas, ale to nie pomaga.Skoro to nie zesp├│┼é ciesni nadgarstka, ani nie problemy z kr─Ögos┼éupem szyjnym....Wi─Öc co to mo┼╝e by─ç??? Na razie to tyle. Hej, w┼éasnie dzis wybieram sie na pierwszy zabieg, mam w┼éoski na brodzie,kilka na szyji.Moja kolezanka miala ich o wiele wiecej ode mnie, rok temu zdecydowala sie na zabieg, po bodajze 5 razach ma juz z g┼éowy problem z w┼éoskami na brodzie i szyji. moge z cala pewnoscia powiedziec ze chorniczna beznsennosc zepsula mi zycie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.1is07.fora.pl Strona G│ˇwna -> Sprawy zupe│nie ogˇlne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin